hemma

Ja nu har vi kommit hemma för andra gången. Vi kom hem tidigare och bakade semlor, hihi men den ända gången man skall äta semlor o då e ja inte jätte sugen, men nu har jag o gubben iallfall gjort en jätte semla och varit hon min storasyster o hälsat på. Idag har vi varit på Ikea barkaby, så vi passade även på att gå runt där i trakterna sedan åkte vi till kista centrum eftersom det vi ville ha från IKEA inte fanns i barkaby åkte vi till den i kundenkurva och skärholmen, blev lite shopping o mina skor har fortfarande inte kommit in men de skulle kanske komma in i dag med leveransen så i morgon köper ja dem.

Så vad har ni gjort idag då?

Titta vad fin min semla blev, god var den oxå=)


ne nu ska jag kolla min mail sedan läsa min tidningen medan killen åkte iväg för att hämta något... Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Gott! fick ingen semla :(

2009-02-24 @ 19:32:12
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jackeline: Vi har kvar några hemma, vi orkade inte äte mer än halva den stora, vi hade juh massa annat gott där oxå, ska jag skicka över en?=)

2009-02-24 @ 21:04:48
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0