hemma

Så nu har jag kommit hem från min syster från att vara där hela familjen till att sitta helt själv nu, känns lite tomt faktisk. och killen sover så inte ens honom vill jag väcka och störa:(

Hur har ni haft det?

Själv har min dag varit okej fast lite stressig, dock känner jag mig hemsk då jag ionte pluggat nåt men i morgon måste jag köra hjärnet fram till 4 sen ska jag träffa min kille, saknar honom. 

Hur som helst ska jag ta bort nagelstärkningen och kleta på nytt nu, ja börjar redan märka att naglarna börjar bli lite hårdare. så den här kanske är bra iallfall?! Någon som testat Miracel nails förr?

Nej vi hörs sen när jag säger godnatt! Ha det så bra fram till dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0