God morgon

God morgon!

Har ni sovit gott? Själv har natten varit sisådär igen, varför kan man bara inte somna? Någon som vet vad man kan göra mot saken?

Igår kväll när ja snackade med kilen berättade han att det finns en två inne i centrum som han ville vi skulle titta på, dock kan ja inte följa emd honom när han ska på den, så han får gå ensam. Vi vet om att köket och badrummet är i renoveringsbehov, men då killen kan göra sånt själv blir det bara materialkostnaderna, även de kommer bli höra för skall man göra något skall man göra det ordentligt. Så vi kom fram till om inte priset för lägenhete ökar för mkt så tar vi den och bor där i några år sen börjar vi kolla på hus igen. För det kanske inte är roligt att stressa sig genom att köpa hus när det bara är jag o han hemma, utan barn eller nåt. Dock önskar jag mig en större lägenhet, egentligen skulle jag vilja ha en trea men den får duga. Så han ska gå o titta på den medan ja skall hälsa på min kusin ikväll.

Ne nu ska jag ta på mig o gå till mina föräldrar, blir frukost om en stund och sen ska vi laga middag i hop, vänta på att yngsta lillbrorsan kommer med frugan sedan åker vi alla fem, roligt kommer de o bli. VAd ska ni göra idag då?

Nej nu ska jag ta på mig hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0