God morgon

Nu ligger killen o sover o eftersom jag varit vaken nån timma har jag hunnit med en hel del, Fick två annonser av min syster angående jobb så jag har skickat iväg mitt CV och personligt brev till ena som jag anser vore lite som ett drömjobb. SÅ det har jag gjort och nu håller jag på o fixar frukost.

Tänkte väcka älskligen med frukost på sängen, så jag väntar medan pannkakorna skall jäsa liten, så jag har skurit upp frukten, blev melon, jordgubbar, kiwi och hallon. Så nu förbereder jag de varma mackorna men först skall jag göra klart mina pannkakor innan jag gör klart mackorna så blir det en massa gott till frukost. Just det får inte glömma bort glassen o sylten. Jag får skämma bort honom lite för sen e det hans tur igen hehe.

Ne nu tror jag pannkakorna e klara hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0