förberd dig för plugg...

Hur man best förbereder sig för plugg är individuellt, för mig gäller de att...

  1. Inte vara hemma, finns för mycket som kan störa än, t.ex. en säng, tv m.m.

  2. Vara/bli på plugghumör, för mig som gillar att läsa kanske ja börjar läsa något som har med ämnet att göra men som ändå inte är det jag skall göra.

  3. Ha något att tugga på mitt tips är att nötter o godis

  4. Ha något att dricka, juh mer vätska kroppen förlorar desto sämre tänker du.

  5. Belöna dig själv med något efteråt för mig är det att få träffa killen idag efter skolan o sen är projektet är inämnat får ja köpa skor utan att känna skuldkänslor.

 6. Ta pauser med jämna mellanrum, för mig kan det vara att skriva ett inlägg här, kolla in någons blogg, eller bara att ta en runda i biblioteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0