det blev ingen sömn...

Det blev ingen sömn för mig istället åkte vi runt hela sverige känns det som, okej inte hela direkt men mkt, vi var i  vingåker, eskilstuna, flen, nyköping och massa småstället i området o så hade han hittat på saker att göra i varja stad, lite shopping blev det i nyköping mat i olika stället o massage på ena stället jätte mysigt att bara umgås, undrar vad han har hittat på för morgondagen hihi, har verkligen världens bästa kille.

Nu är han och handlar lite goda grejer till i kväll plus till frukosten i morgon så jag tänkte passa på o skriva här medan han var borta. Hoppas han köper glass med sig hem hehe.

SÅ hur har er dag varit då?

Ne nu ska jag vila lite innan han kommer hem så jag inte somnar direkt när han kommit hehe. Hör av mig senare ha så bra

Kommentarer
Postat av: Sara

Oo Va snällt av din kille att ta hand om dig som han gör. Hoppas ni har lika kul ihop i morgon

2009-02-23 @ 22:16:46
Postat av: Sandra

Sara: Ja han e helt underbar, älskar verkligen honom. Det är kul att han anstränger sig fast än vi varit tillsammans i snart fyra år. Önskar verkligen att alla i hela världen får lika bra killar som min...

2009-02-23 @ 22:46:54
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0