Äntligen över

Nu äntligen är slutprojektet klar, tänkte läsa igenom den men ja orkar verkligen allt låter juh rätt när ma är trött, men i morgon på morgonen skall jag skriva ut den o läsa den, rätta eventuella fel samt skriva ut två nya upplagot lämna in den samt skicka in den via nätet ska bli sååå skönt att det äntligen är över.

Efter detta börjar plugget till tentan, men som tur är ingår det bara tre block till tentan och jag bara behöver läsa typ fyra böcker, så det kan jag nog överleva=) PLugg för tentan påbörjar jag nästa vecka ett block i taget får det bli.

Men inte skall jag tänka på den först är det inlämning av den här uppgiften sedan är det jobb hela helgen, sen kommer två lediga dagar med älsklingen (han har planerat något men vägrar berätta vad). sen på onsdag skall ja börja oroa mig för opponeringar, presentation och Tenta, ush ja längtar verkligen inte men men sånt e livet...

Nej eftersom jag är klar tror jag att ja kommer somna ganska snabbt och sova någorlunda skönt i natt.

Sov gott o dröm sött kära läsare

Kommentarer
Postat av: sannie

god natt

2009-02-19 @ 00:08:16
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sannie: hihi God morgon=)

2009-02-19 @ 12:06:38
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0