Ja lever...

Hej på er!

Ja jag lever, sitter och väntar på att min bror ska komma hem med en film, tänkte kolla min mail och då tänkte ja passa på att säga hej.

Jag  ärfortfarande deppig över brännmärket som bara blir värre o värre, min största rädsla e att ja får ett ärr, va fan ska jag göra? Nån som vet om man kan ta bort är på något sätt?

Bara ja tänker på detta börjar ja nästan gråta, ja vill inte ha något ärr på ansiktet, ni anar inte hur ja mår! O ja har inte ens min älskling här för att stötta mig.

Ja orkar verkligen inte svara på kommentarer hoppas ni förstår det!

Så här såg den ut igår, idag e den mkt rödare=(

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag förstår, samla du nya krafter vännen!

2009-08-07 @ 11:48:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Frida

sv: det gör inget. :)



oj, vad har hänt? ;o

2009-08-07 @ 13:58:00
URL: http://heyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0