längtan...

Finner inga ord över hur mycket jag önskar att du var här bredvid mig. Vill bara hålla om dig o inte släppa dig. Känna värme och närhet. Längtar till vårt första möte nästa vecka. En halvdag tillsammans, bara jag och du. Inga måsten, inga krav. Varför kan du inte bara vara här när jag behöver dig. Det är inte kul att sitta här o bara tänka på dig eller att ligga uppe på kvällarna och bara önska att du var där. Längtan efter dig är stor. Önskar bara att det var nästa vecka idag.


Vägen dit känns lång, men det finns ett ljus i slutet av tunneln och det är det som får mig att orka. Vill att du ska veta att Längtan e stor, större än du kan tänka dig...


bild från google.se

Kommentarer
Postat av: Leia

Ska nog ta det lugnt idag verkar det som. Gå en promenad med hunden senare. =)



Mysigt att vara med killen.

Kram

2009-04-23 @ 14:14:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0