klar

nu har ja skrivit klart första versionen av mitt manus. Trodde aldrig det skulle gå så snabbt. men jag är nöjd. Ska skicka iväg den till min handledare så han kan kolla igenom o redigera om jag missat något, han e juh trotts allt lite mer insatt i detta än vad jag e hehe.

Ska ändå skriva ut manuset o ta med mig den om det nu skulle vara något ja missat eller som ja kan komma på så lägger ja in det på måndag. Snart sticker jag härifrån. Min handledare e ledig idag, men han sa att ja egentligen inte ens behövde komma hit men ja sa åt honom att ja gärna vill göra klart, så ja åker när ja e klar. men nu ska jag bara vänta på att min gubbe ska komma o hämta mig, blir en mysdag idag.

hihi, förresten fick en "refreshers" från en kille här, snacka om att man inte ätit dessa sen man va liten, minns ni dem?

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0