En sån där lista

Kläder
Vad har du på dig idag:
finbyxa o skjorta
Vad använder du just nu för skor: pumps som e rundaframtill.
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
hihi brorsans son:)
Du pratade med: Min handledare
Du delade en drink med: min syster
Du gick på bio med: Älsklingen

Senaste
Låt du hörde:
lyssnar på radio, men nu spelas det Milow med låten "Ayo techology"
Mat du åt: En macka med skinka
Kram: Hanna, En tjej på min praktikplats som ska sluta:(
Puss: brorsans lilla bebis
Fest: Förra helgen
Glädje: är nästan alltid glad
Dröm: hmm minns aldrig mina drömmar
Boken du läste: "Inte enklare än så med Kajsa Ingmarsson.
Personen du träffade: träffar folk hela tiden här=)
Personen du pratade i telefon med: älsklingen
Personen du fick sms av: min fantasikille:P
Gången du var utomhus: för några timmar sen
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans:  I söndags
Saken du köpte: Loka citron

Om dig

Namn: Sandra
Ålder: 22
Smeknamn: har inget
Sysselsättning: pluggar, jobbar extra, just nu ute på praktik
Bra egenskaper: har en hel del
Dåliga egenskaper: litar för mkt på människor
Linje/klass: P07
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 36-37

Listan tagen från Leia

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, ser du länkat mig. Tack söt. =)



Har tvättat klart för en stund sedan, så det blir lugnt ett tag nu.

Själv då?

Kram

2009-04-23 @ 13:27:01
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0