Förlovningsringar...

Detta är ett kapitel för sig själv, Alla ni därute som är förlovade hade ni lika svårt som mig för att välja er ring, eller visste ni kanske redan vad ni ville ha innan ni förlovade er?

Min pojkvän gav mig helt fria händer när de kom till ringarna och den ända jag visste va att jag inte ville ha några stenar på min förlovningsring.

Sen visste jag inte, eller snarare tänkte jag aldrig på alla former (kantig, rund eller kantig med rundade kanter) jag skulle ha eller vilken färg (guld, vitguld eller blandad). Fanns heltsläta, eller med mönster på. Samt vilken tjocklek man ska ha, hur många mm ska ringen vara på. Hade riktigt svårt för att bestämma mig, men till slut föll mitt hjärta för en ring, så nu e den beställd o klar. Vi får dem bara några dagar innan förlovningsfesten. Känns nervöst för tänk om ringarna inte blir som vi tänkt oss....

Men det återstår o se, ni får se ringarna sen när vi fått dem, fram till dess kan ni vill berätta hur ni vill att er ring ska se ut eller hur den ser ut? samt hur ni kom fram till att det är den ringen ni vill ha.

Kan säga att en av dessa är det, så det är bara att leka med färgerna och formerna så kommer ni få reda på vilken det är när jag fått den...

   
Bilder från google.se

UPDATE: Det blev formen på den andra ringen men mönstret från den tredjeringen:)

Kommentarer
Postat av: Dolly

e mkt bättre idag tack... ska ni gifta er snart :D

2010-09-01 @ 19:03:19
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Dolly

tack hjärtat



ja gilla den öppna modellen me ringar på glasen :)

2010-09-05 @ 12:34:13
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0