Min brudklänning...

mms_img66813 (MMS)

Min underbara brudklänning e klar och har hämtats, klänningen ligger så fint i mitt och fästmannens hus. Hihi vill inte att någon ska se den förrän bröllopet. Men här får ni se en helt värdelös bild på min klänning men ja vill som sagt inte visa klänningen i bra format än. Det är bara min mamma och dem i butiken som sett min underbara brudklänning. Nu kan jag säga att jag kan slappna av och se fram emot mitt bröllop. Tror inte att jag med ord ska kunna beskriva vad ja känner för allt sen att man hittat drömklänningen och att man känner sig som en riktig prinsessa i den gör inte saken sämre. I morgon ska vi gå och kolla kläder till min blivande man. Hoppas vi hittar något fint. Vi vill ha något klassisk men elegant det e vårat tema och färgen vi har valt till blommorna och detaljerna är rött. Rosens färg, Kärlekens underbara färg. Alla detaljer ska gå i rött och de smådetaljerna i silver som min tiara och ljustakarna på bordet. Nej ska ja försöka sova. Förresten så ska vi hämta inbjudningskorten nästa vecka så då får ni se dem.:-) Ha en underbar natt och en ännu bättre morgondag:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0