87 dagar kvar...

Jag vet att folk räknar ner till jul men inte ja, jag räknar ner till mitt bröllop!!!

I lördags hittade jag min drömklänning! det kändes bara helt rätt. Skojar inte när jag säger att ja har åkt igenom stora delar av landet för att hitta en klänning i lördags hittade jag den i Södertälje, haha.

Anledningen till att ja skrattar är för att ja inte är så förtjust i södertälje, sen e det sjukt nära mitt hus oxå, (bor strax utanför tälje) men så går det när man inte kollar här först.

Men nu har ja den så ja kan andas ut, färgtema har valts, maten e nästan klar bara meza och tårta kvar. Velar även mellan en limmo och en rolls royce. Vad hade nio valt???


                                 
                                           Bildkälla här och här


Just det smekmånaden är oxå klar vi åker dan efter bröllopet =) Älskar verkligen livet just nu


Kommentarer
Postat av: D O L L Y

eee onosteee,, har kliat som fan, ja doog.. lindrade mkt me olja..



vit kappa hittar du direkt på New Yorker, tror närmaste New yorker finns på skärholmen

2010-12-01 @ 19:44:53
URL: http://fashionbydolly.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Spännande!

2010-12-01 @ 23:50:21
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0