Long time ago...

Det va ett tag sedan jag skrev något här. Sitter just nu på jobbet och har en liten lugn stund. Hänt så mkt sedan sist jag skrev här, mina två underbara kusiner har gift sig, har förälskat mig i mitt jobb. Men det bästa av allt är att min kärlek har friat.

Den 12:e september som även är min födelsedag ska vi ha vår förlovningsfest och bröllopet blir i början av nästa år:D är sååå lycklig.

Så fram till min förlovning har jag en massa som ska förberedas och därefter börjar det bli dags att planera bröllopet. Vill ni hänga med mig på min resa mot altaren eller ska jag förbli lika tystlåten om alltid?

Berätta vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Dolly

japp, kör in en hel vattenmelon i munnen på han ;)



ja då, själv då gumman?

2010-08-31 @ 14:35:21
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0