Vuxenpoäng!

mms_img31232 (MMS)

Fan vad glad jag är och vilka vuxenpoäng jag samlat på sistonne. Beställer grejer hem istället för till mig själv och för att inte tala om att jag snart har hela denna serie eller dem delerna jag vill ha iallafall! I morgon blir det att handla fler grejer från denna serie synd bara att dem e så tunga att bära. Hoppas ni är lika glada som mig och att allt är bra med er. Jag är inte riktigt säker på att detta kommer att komma fram va så längesen jag mobilbloggade ellere bloggade överlag men vet om detta funkar kanske jag kommer börja blogga lite oftare... Och nu är mina vuxenpoäng över för ja e jättetrött så ja ska läsa några kapitel ur en bok och sen sova. Sov gott på er


Kommentarer
Postat av: Dolly

älskar kebbe med joghurt och sallad... så gott..



vad för fasta?



jo då, de gick bra på dagis.. så skönt :)

2010-08-10 @ 22:41:59
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Dolly

ja mamma sa oxå samma sak, men jag vågar inte ge mig på de själv... :(

2010-08-10 @ 23:00:01
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej Sandra:)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två gratis trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på internet och hur man undviker problem på nätet, vilket är kunskap som många behöver. Allt du behöver göra är att länka våran sajt, www.mjukvara.se, på din blogg och som tack får du en gratis trisslott.

Så här gör du för att länka:

http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/

Tack på förhand:)

Vi hörs,

Johan.

2010-10-20 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0