En lista

Matvanor:
Bästa maträtt?
kokt potatis, köttbullar, brunsås o lingonsylt
Bästa dryck? Vatten o kaffe
Hatdryck och maträtt? hmm, mjölk o skaldjur, kyckling
Bästa alkoholdryck? vin eller x-ider
Använder du smör på smörgås? ibland
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis så får man själv välja sina favoriter
Favoritglass? älskar nästan all sorts glass

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
beror på humör
Har du mer skor än kläder? haha, ja kan nog ha det
Favoritplagg? Skor annars måste ja nog säga byxor
Hatplagg? harembyxor, ser ut som alla går runt med blöjor

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
både och (Ett tag till iallfall)
Vad vill du bli? Arbeta som projekledare inom utbildningsbranschen. Vara med o skapa utbildningar
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, älskar min utbildning, passar mig perfekt. drömjobbet har jag inte än, men extrajobbet e roligt.
Är lönen viktigast? Nej, verkligen inte! Den är viktigt men inte viktigast


Boende:
Lägenhet eller hus?
lägenhet
Drömboende? Har inte, d e mer att ja vill inreda det efter min smak
Landet eller mitt i stan? hmm, varken eller
Dröm läge, landet eller mitt i stan: både och! vardagar i Stan och helger på landet hehe

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej inte än
Är otrohet okej? beror på vad du kommit överrens om med partnern din
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Ja  de betyder allt för mig
Är du lojal? ja det tycker jag
Tycker du om att dricka dig full? Nej, vill minnas vad jag gör
Hemmafest eller gå ut på krogen? e nog för gammal för krogen, men en bar e väll trevligt att sitta på ibland, samma sak med hemma fester

Listan e tagen från Micaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej ^^

2009-05-16 @ 16:20:56
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; vad härligt du :D

2009-05-16 @ 16:52:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo precis.. :) :P

Idag har jaf varit på stan och så..städat lite och ätit mat :P Ikväll blir det fest :D Vad ska du jälv göra?

2009-05-16 @ 17:10:58
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Ville

Nice blogg! allt bra idag? :)

2009-05-16 @ 17:22:16
URL: http://viktoriversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0