inget på tv...

fanns inget på tv så jag hamna här igen, kollade på min skolmail och kom precis fram till att jag har haft världens gulligaste grupp:) Tydligen skulle vi analysera ettornas projekt och lämna feedback på detta, och min grupp gjorde det och skrev öven med mitt namn hur gullig är inte det? får nog ta o bjuda dem på fika när vi ses nästa gång.

Förresten kom även på att ja hade redovisning odag och ja måste verkligen säga att det gick jätte bra för min grupp=)
På min andra lekton skulle vi ha en förhandling där vi delade in klassen i två grupper där ena halvan skulle vara för den andra emot mångäktenskap, jag var emot. hehe

Vad anser ni om mångäktenskap? Ska man få gifta sig med hur många man vill och under vilka förutsättningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0