Fasters pärla

Hej blogg!

Idag har det verkligen varit en underbar dag, jag har verkligen varit så glad hela dagen:)
Efter att ja pluggat i biblioteket åkte jag ner till centrum, handlade lite grejer till min nya bebis, sedan åkte jag till sjukhuset och träffade fasters lilla pärla  för första gången, han va så liten, glömde hur små barn brukar vara, lite läskigt va det att hålla honom kändes som om han skulle gå sönder, men nu önskar jag mig mer än allt annat att ja oxå ska bli mamma.
Men ja har lovat mig själv att det inte blir någon bebis för min del förrän ja gått klart skolan, och fått ett fast jobb. vill ha den säkerheten, vill ha någonstans att gå tillbaka till efter att ja fåt barn!

hur har ni tänkt göra? Satsar ni på en karriär först eller familj först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0