tillbaka

från mitt första möte, ganska intressant va det. Det va 12 personer plus jag, alla från olika länder, de ska gå en utbildning jag har varit med o skapat. hehe, de ville se alla som var delaktiga o vi fick så mkt ros, vi försökte få dem att hitta några förbättringområden o det ända de snackade om var att man kanske inte skulle ha allt på engelska utan att man ska översätt autbildningen till alla språk. Men eftersom huvudspråket på företaget i Engelska så är det ett krav att alla ska kunna sån basic engelska. Så det va härligt, att de inte fanns så mkt att redigra, och att de gillade mitt manus hihi.

Hoppas bara nästa utbildning (den jag håller på med nu) blir lika bra.

nu har ja "ledigt" fram till 11 innan jag ska tillbaka dit o prata lite mer om utbildningen. llite pirrigt. Men det ska nog gå är jätte förbered, borde slappna av lite, frågan e bara hur, kanske ska ringa ett samtal till en viss person som ja lovat, eller ska jag ta det sen?!....

hur brukar ni göra för att slappna av inför en sån sak? eller är det något ni tror att man måste "träna" upp?

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; jo det är skönt, när det inte blir iskallt i rummet när man vaknar och man inte vill kliva upp xD

2009-04-20 @ 11:07:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; hahah :D

men det är gött när det är kallt faktiskt :D

2009-04-20 @ 11:27:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0