tillbaka

Från mötet efter många timmar. Jag blev riktigt slut i huvudet mot slutet men det gick bra. Skönt även att de gillade det jag har jobbat  med och fick jätte mkt feedback. Fick även ett samtal från salongen ja skulle vaxa mig på att på grund av sjuka barn så var hon tvungen av boka om min tid. Så jag har fått tid på fredag istället. Så då har jag ledigt idag, så jag tänkte åka in till stan en stund o kolla om jag hittar en svart enkel kjol, och gå in till min favorit skobutik (Bianco i gallerian) kolla om jag hittar nåt som passar. Sen kanske ja åker förbi bebisen en liten stund oxå. Får se hur länge jag blir kvar i stan.

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0