nya uppgifter

wiihii nu har jag fått två presentationer som jag ska granska hehe. Älskar att sönderanalyser och granska arbeten o se till att det blir en pedagogik tanke bakom dem.
Gillar att presentation är bra. Har varit med alldeles för många presentationer som är hopplösa. Men då jag nu är utbildad till bland annat pedagog inom media så är det jätte kul. Ja älskar verkligen min utbildning och att jag snart är klar med den väcker lite blandade känslor. Blir kul att få jobba med utbildning för vuxna på alla sätt o vis (ej för barn, eller skolor) leda olika projekt skapa e-learnings m.m ja bara älskar det, men samtidigt att inte längre bli utbildad i det, att inte gå i skolan o träffa alla klasskamrater som snart blir ens konkurrenter eller kollegor hehe. ja e verkligen klvyd över detta.

jag har länge vetat att jag velat arbeta med IT, dator och utbildning har länge varit det bästa jag vet. Kommer ihåg när jag va runt 6 år och såg en Skrivmaskin och senare en dator för första gången. Jag blev sååå imponerad och bestämde mig redan då att datorer ska jag arbeta med på något sätt. Då jag alltd gillat skolan, att lära mig o lära ut så va detta ett perfekt sätt att kombinera mina två passioner och sen att få jobba med det, helt underbart=)

vet ni vad ni vill bli? har ni alltid velat vara det? hur blev ni introducerade till det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos, sugen på att tävla? Kolla in mitt senaste inlägg där du helt gratis har chansen till att vinna ett super fint armband! :)



Kram

/Linnéa

2009-04-21 @ 11:30:40
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: sofijah

Jag går floristutbildning då får bli det ett år när jag går ut åtminstone. Sen får vi se :D jag hamnade där av en slump.

2009-04-21 @ 13:38:59
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0