God dag

Sorry för en taskig uppdatering igår. Brorsan ska flytta och då hans fru e Höggravid kan hon inte göra så mkt. Så jag o killen va o hjälpte honom att flytta över alla småsaker samt att lägga in allt i skåpen. Så i morgon flyttas alla möbler dit! Men vi passade på att städa o så innan allt hamnar på plats. Efter att ha flyttat hela dan, åkte vi till MC Donalds typ ända stället som hade öppet käkade och åkte hem till killen o tittade på film, alla fyra somnade på sofforna hehe. Vi va sååå trötta. Men vi käkade frukost ihop, sen kan jag hem. måste duscha o så göra mig i ordning, åka o handla nåt att ta med dit, kanske en skål med kakor, chokladkorg, blommor, ja något bara man inte kommer dit tomhänt. Killens familj ska käka påskmiddag idag, så ja kommer troligen åka dit. Så nästa veckan är det min tur att fira påsk (jag är ortodox).

Så jag ska säga GLAD påsk på alla som firar påst denna vecka. Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej!

Jag ska bara slappa idag :)

2009-04-12 @ 13:01:31
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0