Under december månad förra året var jag på...

mms_img68161 (MMS)

Under december månad förra året var jag på arbetsresa i ett lad som jag gillade ganska mkt. Men jag måste erkänna att jag va kär i mitt rum som hade underbar utsikt! Nu ska jag besöka detta land igen men denna gång blir jag inte borta lika länge som sist men ska bli skönt att komma iväg o bo på hotell igen hehe. Visste blir det tidiga mornar ochn sena kvällar på kontoret men det e värt det så det gör inget hehe:-) ibland älskar jag mitt jobb ibland får jag mig en funderare på om jag ska söka mig vidare... För tillfället går jag runt o mår lite dåligt! Det e nämligen så att en av mina anställda misskött sig rejält under sin provanställning hon har fått flera varningar men utan att det hjälp så efter diskussion med vdn kom vi fram att det e bäst att låta henne gå. Men tyvärr kan vi inte låta henne gå idag då hon inte va på plats. Men har senare fått reda på att hon inte har det bra ekonomiskt och att hon e i behov av pengar så jag har lite besluts ångest över hur jag ska göra med henne! Visst får hon skulla sig själv men samtidigt har jag för gott hjärta för att släppa taget om en person som jag vet behöver hjälp! Hur hade ni gjort? Behållit henne för att hjälpa henne, eller låta henne gå för hon misskött sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0