Nu är äntligen denna arbetsvecka över. Ska...

mms_img65967 (MMS)

Nu är äntligen denna arbetsvecka över. Ska bli så skönt att komma hem. Igår när jag kom hem möttes jag av en arbetande make. För två månader sedan fick han för sig att han vill ha dom växthus sen dess har vi (läs han) jobbat för fullt med vår baksida. Det va en massa träd överallt så allt det e borta, Gubbens arbetskollega va över och hämtade all ved sen har vi rensat och eldat en massa sen i början på denna vecka har han byggt ihop stommen och snart e hela växthuset på plats. Jag e mest glad över att det inte ser helt övergivet ut på baksidan. Nu ska jag hem byta om från klackar och skjorta till mjukis och stövlar och hjälpa till lite. Så får min helg börja, vad ska ni göra idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0