helgmys

mms_img10231 (MMS)

Hej på er! Hur har början av helgen varit för er? Själv hade ja en jättemysig dag igår. Hela min familj va på besök hos mig samtidigt för första gången sen jag gifte mig. Vi grillade, åt en massa gott, njöt av solen, spelade spel framför allt så umgicks vi. Fick en massa fina och bra gåvor oxå. Bland annat fick jag två dessa snygga sidolampor. Dem är så jag och passar utmärkt i mitt hem. Sedan fick ja två stora grejer till en brödmaskin av mina föräldrar samt en hushållsmaskin av min bror. Jag har verkligen värdens bästa familj. Inte bara för att de skämmer bort mig, familjens bebis hihi utan för att de verkligen ställer upp. Idag ska jag och min man åka till kungens kurva och köpa en snygg golvlampa från boli. Därefter ska vi in till sthl central och bara ha en dag för oss själva. Men först väntar frukost och lite städning. Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; jag hade det underbart i alanya! :) hoppas att din resa blir lika fin. PUSS & KRAM

2011-05-08 @ 13:38:25
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ekstrand

sv; ja de är jättefina! :) ett tips är att touppera hela hårbotten och ha i produkter som till exempel saltvattenspray och osis dust it för att göra håret mer lättformat. sedan att bara fästa allt hår i bak med hårnålar alternativt locka det innan :)



Puss & kram

2011-05-09 @ 18:03:25
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0