Födelsedag

Igår fyllde kärleken år och jag ville överraska honom lite. Jag hade bara sagt åt honom att vi ska äta på vår vanliga restaurang, men nee ja hade andra planer.

Efter jobbet kom han in till stan, och vi började med att shoppa lite grejer till honom. Köpte bland annat en skitsnygg jacka. Efter typ tre affärer kände ja att de räcker så vi åkte vidare. Hade bokat is oss på spa, en timmas helkroppsmassage och sedan en timma i bubbelpool. I poolen hade vi fruktskål o champagne. Det va såååå skönt med massage, är öm i hela kroppen fortfarande.

Efter det gick vi o käkade på söder, ett ställe som heter garlic & shots, har ni varit där? Mums säger ja maten va underbart och vilka enorma portoner de va. De mesta innehöll vitlök, även efterrätterna men vi va så mätta att vi inte provade på dem, men ja kan säga såhär, vi ska lätt dit en annan gång enbart för att prova deras vitlöksglass haha.

Efter maten åkte vi hem till mamma där ja hade förberett tårta och hela familjen va samlad, så där fick han tåra glass och en massa presenter. Tror att min älskling hade en bra dag igår, eller jag hoppas det iallafall.



bild från garlic&shots hemsida


Kommentarer
Postat av: Dolly

fan va kuuuul..



älskar bröllop



jag köpte den från gina tricot..

2010-09-03 @ 13:21:58
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, fin blogg! kolla gärna in min; http://shimari.blogg.se

2010-09-05 @ 13:57:51
URL: http://shimari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0