Vågar man???

Vågar jag rättare sagt ta ut glädjen i förskott??

Jag är så lycklig och glad över att mitt liv flyter på, älskar hur allt bara är perfekt just nu. Hur saker och ting bara sker och blir som jag vill...

Har fått ett jobb som verkar underbart där jag vet att jag kan komma hur långt jag vill, alla mina nära o kära mår bra o har det bra, Kärleken flyter på, huset e klart ja allt flyter på helt enkelt...

Allt är underbart just nu, Kan verkligen inte klaga,

Längtar bara till på måndag, ska skriva kontrakt för jobbet och sen kan jag nog andas ut, tror ja, hoppas jag...


En egentligen onödig bild av Mig!!!


Kommentarer
Postat av: Dolly

allt bra med dig babe?

2010-07-28 @ 19:00:21
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0