ÄNTLIGEN

wiiihiii vet att det var evigheter sedan jag skerv här, tror jag ska ta bort bloggen o skapa en annan med mer vett i. Hur som helst fick jag äntligen ett underbart samtal.

Det var närmligen så att jag var på en Intervju i går och idag ringde hon och berätta att jag fick jobbet, så från och med på måndag är jag säljcoach på heltid=) Visst är det inte drömjobbet, men jag är utbildad det och det verkar vara ett toppen företag och jag ser verkligen fram emot att börja jobba där, i ett företag där utbildning och kompetens är viktigt och att man har en möjlighet att vidareutvecklas. Älskar det!

Är överlycklig och allt verkar flyta på som det ska igen... Underbart, och dagen kommer bara att bli bättre känner på mig det. först ett jobb, sen får vi nycklarna till huset idag och renoveringarna ska börja, middag hos ett par vänner. Kan livet bli bättre? Som det känns just nu och efter några veckor i depp känns det verkligen inte som det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0