Allt flyter på, läskigt

Kan inte fatta hur allt bara flyter på... jobbet som säljcoach va inte vad jag förväntade mig. Så jag la ner den, men nu är jag istället säkerhetskonsult i ett säkerhetsbolag. ska jobba som det i någon eller några månader, innan jag ska bli gruppledare. Idag blir fösta dan på jobbet och ja måste verkligen säga att jag ser fram emot det. Detta känns riktigt bra. Känns som ett mer seriöst företag, bättre arbetstider och jag stortrivs än så länge.

Har böjat kolla efter en bil, så troligen blir de bilköp för mig nästa vecka oxå. Husrenoveringarna går skit bra, snart e badrummet helt klart, och vardagsrummet har böjat rivats, idag rivs väggar så troligen blir de målning nästa vecka och ja e  så jäkla lycklig att allt flyter på som det ska.

Men det lite läskigt oxå. Jag är inte van att allt ska gå så här bra, men inte ska man börja deppa redan nu utan ta en dag i taget. Har ni någonsin känt så här, d.v.s. att livet är för bra för att vara sant och att man sitter typ o väntar på att de olyckliga ska komma?

Ush nu ska jag inte tänka så, utan försöka vara positiv. Kanske förtjänar jag lite lycka nu. 

Hur som helst så e jag överlycklig just nu och hoppas att ni oxå är det. Hoppas ni har en underbar dag för det förtjänar ni verkligen


Bara en bild jag tog för några dagar sedan=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0