min klocka

1688c71850daf35842f0e5d28a084e25.png

visst går min klocka 10 min före. Men ja ligger ändå klarvaken i sängen o kan inte somna. Hjärnan snurrar runt o tankarna är många. Vill bara koppla bort allt o sova. Varför ska allt vara så komplicerat, varför ska det vara så svårt att somna? Jag tror ja får ta o starta upp min tanke om att vi som inte kan somna ska ha nattläsning för varandra så varje natt är det bara en som plågas o inte flera Hehe. Hur gör ni när ni vill sova men inte kan?


Kommentarer
Postat av: emma

okej jobbigt :/ heh skior hjälper alltid :D

aa det är inte kul när dom gör så i allafall.. undra o mdet är nån såpn period nu när man inte kan sova, har också så nu ..

2009-05-10 @ 07:46:39
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0