på väg från jobbet

7cadf4a15c06b7c1f6c94fb9c18adaed.png

Nu är jag på väg från jobbet fördelen men att vara finklädd (kostymnisse) är att ja kan gå på olika "finträffar" utan att behöva åka hem o byta om innan. Hehe försöker hitta orsaker till varför man ska vara klädd såhär. Jag saknar mina chinos, mina ljusatajta jeans eller mina kjolar med en massa söta toppar o tröjor ja allt som inte är skjorta och finbyxa och mina sneakers ska vi nog inte ens prata om. Får nog vänja mig vid att klä mig så om ja vill jobba inom kontor bland alla andra kostymnissar. Är det någon som känner sig bekväm i sånt egentligen?


Kommentarer
Postat av: emma

okaj, nej inget kul här heller, jobbat :/

om du vill vara med i tävlinge i min blogg skriv bara en kommentar till samma inlägg om vf du ska vinna =)

/ emma

2009-05-04 @ 20:04:23
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Christian

svar: ajdå vad tråkigt ;/



hehe, jo det är skönt det :)

2009-05-04 @ 21:10:52
URL: http://christianh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0