god morgon

0-3d6718e13f812dc19c924a5dbf8f03e3.png

god morgon På er hoppas ni sovit gott... Själv är jag på jobbet lite ångest då syrrans ungar e hos mig. Ska juh vara barnvakt fram till på onsdag. Men pappa har lovat att se till att dem äter och att han ska förbereda grill till ikväll skönt att slippa tänka på mat och att dem är ensamma. Barnen får vara med honom i morgon oxå sen kommer jag vara på plats så det lugnt. Vet inte hur aktiv jag kommer vara på bloggen men ja ska göra mitt bästa lovar. Nej nu måste jag fortsätta jobba vi hörs sen. Ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: man får den längden man har på den egna nageln eftersom gelen bara läggs direkt på nageln:) så vill du ha korta naglar så fila ner dina egna till den längden du vill ha först:)

2009-05-30 @ 10:39:39
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: kittymon

Stackars dig som måste jobba nu när det är sååå fint väder. Själv glider jag ner till utomhusbadet med pool och ligger där en stund i dag. Man måste ju passa på.

2009-05-30 @ 12:22:30
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0