God morgon

Nu sitter jag på min praktikplats och har börjat småjobba. På vägen till jobbet idag såg jag en tjej som inte kan ha varit mer än 16 år. Hon va helt packad, inte nog med att hon redan var berusad satt hon på en bänk med en Öl i handen kl 7.30 på morgonen. Hon skrek på alla som passerade henne. Ush tyckte sååå synd om henne och alla bara gickförbi o skrattade. Jag förstår mig inte på folk, dels de som gick frbi tittade och skrattade men även på henne som satt o drack o va helt packad såå tidigt.

ushh nu ska jag försöka sluta tänka på det, hoppas bara hon inte råkar illa ut  idag, måste jobba. Idag blir det en lång dag, med en massa jobb. kl 17.00 ska jag på möte, eller en från Lund ska komma på besök, ska bli kul o träffa henne o gå igenom arbetet, men som sagt så kommer de bli en låååång dag. Ska försöka ta en promenad innan jag träffar henne. Men nu ska jag börja jobba.

Förresten vad hade ni gjort om ni såg någon så ung vara packad och sitta o dricka så tidigt på morgonen?

Ha det bra så hörs vi av senare.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Ojoj, jieses! Det var inte illa :o hur orkar man skriva 17 sidor på en kväll? stolt ska du vara :)



det blir skola och rep!

hoppas det går bra på praktiken :)

så jäkla hemskt med tjejen där också..

2009-05-11 @ 08:55:36
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: emma

åå det hade vart jätte snällt :D:D:D



hemskt med hon tjejen du skrev om :/

2009-05-11 @ 09:48:45
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: sandie

stackars tjej :( hon kan inte må bra... Jo jag tycker filmen är bra faktiskt, men vi såg serien :) de två första avsnitten av första säsongen :) Men hela kvällen var supermysig :D



tror faktiskt jag hade satt mig ner och pratat med den där stackars flickan...

2009-05-11 @ 10:17:58
URL: http://trasbella.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kika gärna in på min blogg och min nya design :-) I bloggen läser du om mig, min chihuahua Tindra och givetvis en hel del shopping ;-) Självklart en massa bilder också!

2009-05-11 @ 15:31:02
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0