äntligen ute...

0-7ba199914e45d81ba6e3496fbfc43c7d.png

Nu är jag på väg från min praktikplats ska åka in till stan o fy fan vad kallt det är. Är sommarn sedan över eller e det jag som börjar bli sjuk? Ush det vill jag tänka på. Hihi hittade en liten söt mask nyss. Ja jag vet att jag är konstig men ja tycker om maskar tycker att dem är så Jäkla söta, tycker inte ni det? Sen är jag även svag för ormar o spindlar. Däremot e jag livrädd för hundar, katter, kaniner för att inte tala om hästar o nästan alla andra djur. Jag är även rädd för våra fiskar, kan titta på dem men inget annat. Jag vägrar att röra dem eller byta vatten. Hehe ja jag vet att jag är konstig men det hör till min personlighet. Stackars killen som står ut med mig! Så vad ska ni göra nu när ni kommit hem från skola/jobb?


Kommentarer
Postat av: Ville;

sv: Usch vad drygt :( Vad jobbar du som? :) Det blir skola och fest hela veckan :) själv?

2009-05-18 @ 16:47:12
URL: http://viktoriversen.blogg.se/
Postat av: emma

haha ja jag gillade filmen :D

2009-05-18 @ 17:06:32
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Fanny backman * - The best you never had

jaha okej :) Ne men mitt jobb ligger i skogen, så det är därför ;) haha

2009-05-18 @ 19:09:10
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

Förstår hur du menar. Men när barnen inte tycker att fotboll är intressant utan är där för att föräldrarna släppte av dom där så undrar man först varför dom är där och sen hur föräldrarna tänker. Jag hade aldrig låtit mina barn spelat fotboll om dom inte var bra på det utan bara plockade blommor (vilket betyder att dom inte tycker det är så intressant med fotboll). Det bara förstör för resten av laget och det är tråkigt för killarna som tycker det är kul och gärna vill vinna. Hade jag så gärna velat att mina barn skulle röra på sig kanske man bara ska tvinga dom att vara med på träningarna och inte på matcherna där det så tydligt syns att barnet inte vill vara där. Sen kan fotboll eller vilken sport som helst vara bra för att få kompisar men är man inte bra i sporten så tycker inte dom andra barnen om dom ändå. Det syns klart och tydligt att dom som inte är lika bra på sporten inte heller är speciellt nära kompis med dom andra som spelar. Sen betyder det inte att man inte kan få kompisar om man inte är bra, för min lillebrors bästa kompis är värdelös på sport och dom är bästisar ändå fast att hans kompis inte spelar, det räcker att dom ses i skolan och när det inte är träning för min lillebror.



Men vill barnen spela fast att dom är värdelösa är det inte mycket att göra, klart dom får vara med. Vill barnen vara med brukar dom i alla fall kämpa och då ska man få vara med. Men när jag skriver blomplockare är det dom som går och räknar blommorna på planen och kollar på publiken istället för att bry sig om spelet. Man kan ju försöka spela om man är med på matcherna.



Det är så jag tänker och om jag också kanske låter lite arg är det inte meningen, bara min åsikt (:

2009-05-18 @ 19:11:52
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: sandie

Idag har jag tagit det någorlunda lugnt.. Solat lite.. Nu tänkte jag och några till dra ner till stranden och grilla lite :) Är ju så underbart att vara ute..



själv?

2009-05-18 @ 19:14:06
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0