trött

Nu har jag ätit, vilat lite, och skrivit på min tenta. nu har jag ca ett a4 papper till att skriva sen kan jag lämna in den, men hjärnan orkar inte mer. Ska nog skriva klart hela men inte läsa igenom den idag, utan det får jag göra i morgon istället, när hjärnan inte e för trött. men nu ska jag gå o lata mig en stund innan jag ska fortsätta här, nu borde min älskling ha kommit in på land igen hoppas jag ska försöka ringa honom snart o kolla hur han haft det...

vad händer ikväll för er då?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tycker du att det var rätt låt som vann i melodifestivalen igår? Diskutera i min blogg bland kommentarerna :)

2009-03-15 @ 18:51:10
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sanna: nja vet inte riktigt vad jag tycker om den låten, men hellre den än caroline uf ugglas, eller vad hon nu heter

2009-03-15 @ 18:54:03
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0