sov dags

Nu är min älskling på dop, han ville verkligen att ja skulle med men ja orkade inte. Ja kanske blir tvungen att åka o köra hem honom sen för han har druckigt lite. Det jag älskar med min gubbe e att han vägrar o köra bil om han dricker även om de bara är ett glas vin o han inte känner sig de minsta berusad. Jag Vet ,ånga som dricker betydligt mer än det och som ändå kör.

vad tycker ni om folk som dricker o kör?

Nej nu ska jag lägga mig ner o läsa "Inte enklare än så" med Kajsa Ingemarsson innan jag skasova, god natt kära läsare

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej det håller jag inte med om :P



HOppas du får en underbar lördag!!

2009-03-28 @ 07:19:42
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0