nu är jag hemma...

Wihiii ser att det gick att mobilblogga, nu blir det säker mer bilder här:) måste ha gjort något fel på förra inlägget, men nu vet jag att det går iallfall.

Kom nyss hem från Stan där jag inte hittade några fina toppar, men dem som tar studenten i år ska vara glada, jätte fina vita klänningar har börjat komma ut lite överallt, så mitt tips till er är att börja kolla redan nu. För mig blev det ett par chinosbyxor, äntligen ahr jag hittat ett par som är låga i midjan, gillar inte när det hänger, det både ser och känns som om ja skitit på mig, men inte dem här, dem är mer vanliga och finns på BikBok måste erkänna att idag var första gången jag gick in där på flera år, och säkert förstagången jag någonsin köpt något därifrån, eller nej vänta köpte nog ett par killah jeans för fem år sen hehe...

Fick även reda på att mina underbara lila skor kommer in i morgon och den underbara kvinnan som arbetar skulle lägga undan ett par 36:or och ett par 37:or åt mig så jag kan gå efter skolan och prova. Ni anar inte hur glad jag är över detta, har längtat sååå efter dem. Hoppas det är en fin lila färg på dem och att dem sitter bra.

Hur har er dag varit då?
Sen har jag även varit duktigt och läst över 100 sidor på en av mina tenta böcker. men nu ska jag gå o fixa något att äta innan det blir allt för sent. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0