måste kolla min jäkla mail

Ååå vad störande nu kan jag se att jag har fått nya mail, men jag kan inte se från vem eller vad som står pådem. roligt va? såå störande men jag orkar inte hålla på mer, ska nog lägga mig snart och försöka komma upp tidigt i morgon så jag kan ta mig upp till skolan o försöka få igång min bärbara dator. Annars skulle killen hjälpa mig i morgon.

Stackars min älskling hade det inte róligt på kryssningen, hans sällskap va inte det bästa! Men han får skylla sig själv som inte lyssnar på mig! jag hade sagt åt honom att ta med sig några vänner o komma den dagen jag ska på kryssning (torsdag) men gullungen ville inte störa mig så  dem åkte under helgen istället haha.

ne nu ska jag borsta, tvätta ansiktet, byta om så hörs vi om en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0