Jag är sämst på att...

lägga på mascara. Visst har jag äntligen hitat en mascara som verkligen förlänger och ger volym, för jag orkar aldrig hålla på o böja ögonfransarna eller separera dem. Jag har väll de tråkigaste ögonfransarna som finns, korta och helt raka men med min mascara blir de långa o böjda uppåt så som de ska vara. Men nu när jag la på mascaran kom jag fram till att jag är sämst på att lägga på det, Hela ögonlocket blir juh svart hehe iband får jag på näsan o även kinden fattar inte hur ja lyckas, någon mer som brukar ha problem med att kleta på mascaran?

Ps. vilken mascara det är ska jag berätta en annan gång då jag har en före o efterbild på ögonfransarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0