idag..

Ja efter pluggandet och inlämningen av två arbeten gick jag o kompis o åt lunch för mig blev det tacos o för henne wraps. Sedan gick vi runt i centrum en stund och efter det bestömde vi oss för att äta glass hehe, både jag o hon e glassmonster. Hur som helt så kom ja hem för en stund sen passade på o käka lite middag så nu tänkte ja lata mig fraför tv:n o sen får ja se om ja kanske åker förbi min storasyster eller bara tar de lugnt hemma, egentligen orkar ja integöra så mkt, hellre att ja hittar på  nåt i morgon istället.

Vad ska ni göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Linda

Imorron ska jag göra högskoleprovet o på kvällen ska mamma o pappa komma över. annars vet jag inte.

du då?

2009-03-27 @ 18:23:52
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0