i skolan

nu är jag i skolan och väntar på att min tentatid ska börja, idag är juh första gången jag träffar några som var med på kryssningen så det blev lite snack om det riktigt roligt faktist fast roligare blir det nog i morgon då vi är helklass. Nu  börjar jag bli lite smånervös här, men jag tror inte jag behöver vara det, eller jag hopaps inte det.

Förresten en av mina praktikplatser ringde mig idag och troligen får jag LiA där, han skulle höra av sig i morgon efter mötet med HR avdelningen och då kommer min LiA vara uppdelad 5 veckor på HR och 5 veckor inom e-learning, riktigt roligt, men som asgt han ska på möta i morgon o kolla efteråt om jag kan vara delaktig i projektet som HR kommer att starta igång. *HOPPAS*

ibland faller alla bitar på plats med än gång o i bland har man inget ork för nåt o allt bara suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0