Hemma

Äntligen har ja kommit hem från jobbet, ush det va inte roligt på jobbet idag, morgonen var väll ändå värst i en haövtimma minst vid öppning skulle va ta reda på varför vissa maskiner inte går igång, inte ens gallret gick att ta bort. sen kom ja tänka på nån sorts ledningfel, men sen har vi typ ett heöt rum med alla ledningar så skulle man hitta rätt för att byta annigen porpp, eller lyfta knappen det gick till slut men det tog tid, och de va interoligt att stressa så när man va trött som bara den efterenbart några få timmars sömn.

Bröllopet igår var helt okej, dick var jag för trött för att orka göra något. Måste även säga att mina skor var GANSKA bekväma för att vara så höga, jag stod ut nästan hela kvällen. Så om ni vill köpa spring till Bianco medan det finns storlekar o fler aolika färger...

Nu ska jagduscha av kroppen innan ja åker till  min storebror som fyller år idag... *GRATTIS GABRIEL*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0