hemma

nu har jag varit hemma i nästan en timma o vilat, eller inte hela tiden men nästan, sen har jag även skrivit ned för hand svaret på en av frågorna, så jag tänkte skriva ner det på papper nu. Samt hitta på ett utbildningsamanhand som man kan sätta in dessa tre punkter i. Det är allti bra att repetera för när jag väl sitter där under den muntliga tentan så kommer detta förhoppningsvis sitta som in i bara den. Idag ska jag sitta med frågorna, förrutom den jag nästan är klar med har jag ytterligare sex frågor att svara på målet är att svara på tre idag och tre i morgon, men vi får se, förhoppningsvis gör jag fler idag och kan repetera mer inför morgondagen. Måste även iväg o handla lite senare. MÅste dels ha något att tugga på medan jag pluggar sen måste ja handla lite grejer hem.  Men det gör jag om en timma eller två. Så vad ska ni göra idag då? Hålla mig sällskap medan jag pluggar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0