Hemma

hej blogg!
nu är jag hemma ush har varit dålig på att blogga nu igen, men glömmer juh bort mobilbloggandet. Men jag ska bli bättre på det lovar=) Vad har ni gjort idag då? Haft en bra dag?

Själv har de varit skola hela dan sen mötte jag upp en släkting för en liten promenad, blev lite mer än en timmas promenad. Sedan var jag o köpte torkad majs, chaswnötter o bara LITE godis så jag orkar plugga i morgon hehe. Måste juh ha lite så jag skall orka plugga till tentan. Essäfrågan ska vara inne på måndag o de vore riktigt skönt om den vart klar i morgon. nu ska jag kolla runt efter lite företag o söka LIA platser ush inte oligt men måste göras. hörs senare

Kommentarer
Postat av: thesoulmates

Jo visst hade det varit härligt med sol :)



åh, vad länge att dansa i höga klackar, men man vänjer väll sig :)!

2009-03-12 @ 20:51:15
URL: http://thesoulmates.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe så länge e de väll ändå inte:) men ja måste erkänna att jag ALDRIG går i klackar annars hehe. Men höra skor e snygga att titta på och att äga. Måste juh shoppa så att ekonomin börjar rulla igen:)

2009-03-12 @ 21:14:07
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0