god morgon

Nu har jag varit vaken ett bra tag, har skickat mail till fler praktikplatser, ja jag är desperat nu! hoppas någon nappar på mig. De flesta som jag skickat till har tyvärr redan praktikanter det är såå jäkla störande, men men vad ska man göra.

Så har ni sovit gott? Själv ska jag gå o äta nu ett ägg och sen en knäckemacka med leverpastej, hehe e inne i leverpastejfasen, ja kankse har järnbrist hehe vad vet jag...

Sen ska jag till min älskling o träffa honom en stund. Han ska börja jobba vid 5 så ja lär nog vara med honom till 4 ungefär sen ska jaga förbi centrum o kolla lite, nu när jag slipper bära på en tung dator.

Vad ska ni göra idag då?

Sköt om er så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0