bättre sent än aldrig...

att logga in här o säga hej:)

Nu har älsklingen åkt iväg för att köpa glass, han va sugen på det, för en gång skull var det inte jag, men lite glass går juh alltid ner:) så ja längtar till han kommer hem. Idag har jag inte gjort ett skit bara legat i sängen och myst hela dagen. En gemensam vän kom förbi oss för ca en timma sen och drack kaffe. Annars har vi inte gjort mkt, eller vi lagade middag runt 16 tiden det blev stekt lax, med potatis för mig och ris för honom, och sallad till Mums.

Ska försöka ge mig på Mobilbloggandet nån av dem här dagarna tänkt testa det, är det någon som provat?

Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet, får se om ja loggar in o säger godnatt sen. annars får ni ha en underbar fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0