tvätten klar...

1162acb9d53db7d57459b01788b82563.png

Idag har ja tvättat barnens kläder och städat så att min syster inte behöver tänka på något mer än att tvätta kläderna de har med sig hem. Hehe ja undrar verkligen om min syster skulle kunna ha en bättre syster än mig haha, vilket självförtroende tänker ni säkert, men det har ja inte. Jag vet bara om ja hade haft någon som hade gjort allt detta för mig hade jag tänkt att den är världensbästa, men nu e jag verkligen helt slut och ska lägga mig. Men innan det ska jag skicka ett sms, och så ska jag säga god natt åt er... Så god natt, sov gott o dröm sött på er...


Kommentarer
Postat av: Mandy

lyllos dig som jobbar hela sommaren!! :D



läget då?

2009-06-02 @ 23:41:31
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0