god morgon på er...

0-43c7b9ff1dd08460e0e96ea1fe049b24.png

Nu får ja äntligen dricka min första kopp för dagen e helt slut och ja har kommit fram till att ensam stående mammor måste ha det jäkligt jobbigt.

Finns det någon där ute som är det? Berätta då snälla för mig hur ni klarar av det? Jag har nämligen varit barnvakt till 3 ungar sen i lördags och ja e helt slut, redan vid 20 tiden när d lägger sig håller ja på o somna sen ska vi inte ens prata om stressen på morgonen att väcka dem, fixa frukost göra sig i ordning för att sen se till att alla hamnar i skolorna i tid samtidigt som du måste till jobbet.

Är helt slut... Så hur underbara och snälla barnen är ska det bli skönt att min syster o hennes gubbe kommer tillbaka. Men nu ska jag försöka jobba när ja e helt slut o tänker på om barnen har tillräckligt med kläder på sig och om d tycker om frukten ja ja i väskan, haha

hoppas ni får en riktigt fin dag!


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: nää, har ingen aning.. :/

2009-06-02 @ 09:16:30
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ahaaa..tack för de tipset..ska öva mer ;)

hehe ja men de är nog lika bra ;P

hahaha ja precis...medans du ändå håller på så ;P

puh..ensamstående mammor ska ha creds alltså..skulle aldrig klara av de.. alldeles för seg av mig ;D

2009-06-02 @ 09:25:21
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0