god morgon på er!

1330545ec23abf565b335106ce13ce9d.png

god morgon på er! Nu har jag varit vaken ett tag, och fixat håret, ska snart sminka mig innan ja ska till min kompis. Försöker komma i partyhumör genom att sätta på musik och ja kan inte sluta dansa Hehe. Detta är iallafall det jag ska ta på mig, har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha skor isamma färg som toppen eller svarta. Dem som e i samma färg kan ja inte ha på mig så länge medan de svarta kan jag ha ett helt dygn så vi får se. Hur som helst ska jag fortsätta nu. Ska försöka logga in innan jag går. Ha en underbar dag för det vet jag att jag kommer ha:)


Kommentarer
Postat av: sandie

ohlala, me like.

2009-06-13 @ 17:54:03
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0